Miten elokuva liikkeeseen

Markkinoilla aktiivisesti työtä pitäisi majors, joka on iso Hollywoodin Studio Sony Photo, Disney, Universal, Warner Brothers sekä muut. Heillä on pitkä tausta elokuva-valmistus ja myös toimitus tuotteen loppukäyttäjälle, toimistoihin edelleen jokainen suuri sivistynyt kansakunta, mukaan lukien omamme. Esimerkiksi 20th Century Fox-Venäjä, “Walt Disney KOMPANI IVY” tai Universal Pictures Venäjä. Yhdessä hänen maalit, ulkomaiset yhtiöt ovat työskentely itsenäinen tuote, oikeus palkata kenet he hankkivat.

Elokuva päättäjille

Elokuva päättäjilleJoskus suuret studiot-liigaan valita toimimaan meidän elokuva jakelu kumppanit-aineita. Esimerkiksi, – Ilmaisin Veljekset pitkän ajan tekemisissä meidän kinogiganta “Caro”, ja myös Paramount Pictures poimittujen elokuvateatteri kumppani yhtiön “Keski-yhteistyö”. Järjestelmä on riippumaton inodetable vähemmän, mutta minun näkökulmasta, tämä on, jos kaikki nautintoa tapahtuu.

Aluksi tuottaja (tai tuotantoyhtiö) paikantaa sekä kehittää hanketta. Sen jälkeen tajunnut budjetti suunnitelma, etsi yksityiset sijoittajat tai niin sanottuja pehmeitä rahaa säätiöt ja valtio. Ulkomailla yksinomainen käteistä valmistaja harvoin sijoittaa vain hyve tahansa hätätilanteessa. Esimerkiksi, tunnettu valmistaja Saul Zaentz loppuun ammunta “englanti henkilö” (josta hän on saanut monta Oscaria) otti rahastot. Päätyä ja myös paikka maali, hän pani kaikki hänen omaisuutensa, mukaan lukien hänen oma talo.

Käynnistää

Kun merkittävä Studio esittelee elokuvan valmistus, tällä hetkellä hän tunnustaa, jona sen ensi-ilta (jälkeen vuoden ja viisikymmentä prosenttia), vaikka se ei ole päässyt eroon, ei yksinäinen mittari elokuva ja mikään gigatavun kokoisia digitaalisia kuvia. Alkaa toimia ad-kampanja, joka vietti valtavia määriä lainaa. Työpaikoilla kussakin kansakunta, jossa se varmasti näyttää kuvan, lisäksi suunnittelu hänen käynnistää.

Käynnistää2015 on jo järjestetty päivää, ja Studio butting toisiaan saada ulos ajoissa: yksinäinen päivämäärä on ei lähentyvät elokuviin verrattavissa laji-esimerkiksi kaksi komedioita, joilla pyritään yhtenäisiin yleisö. Kunkin festival Studio näyttää kiusoittelu, leikkaus, perävaunut, otteita elokuvista. Kaikki elokuvateatterit, jotka tuovat näitä elokuvia, laskutetaan koko vuoden eteenpäin. He tietävät, että iso uskomaton elokuvia tehdä heidän suuri laina, joten kuva suurten heidän prioriteetti. Paljon haastavampaa on itsenäistä liiketoimintaa.

On olemassa useita ratkaiseva elokuva markkinoilla – Euroopan (EFM), joka pidetään koko Berliinin elokuva tapahtuma, Le Marché du Elokuva koko Cannes sekä Amerikan (American Film Market), joka tapahtuu Los angelesissa marraskuussa. Siellä on riippumaton Studio tai toimittajien (myynti-talot) myyvät valmiita ja myös ei-elokuvia. Skriptit käynnissä tuotannossa kuvat lähetetään mahdollisille ostajille ympäri maailmaa. Jakelija itse asiassa hankkii nimet kirjailijan ampui kirjoja, aika-testattu Ohjaaja, tunnettu tähdet, ja enemmän. Liikkeeseen kansalaisvapauksien kuva on todennäköisesti joku, että käyttää vielä enemmän rahaa.

Vain miten elokuva yritys

Ostaa riippumattoman elokuvan jakelijoiden vapauta nauha valssatut alueellaan-heidän oma (jos on sen elokuva-osasto) tai iso liiketoiminta tai merkittävä. Jälkimmäisessä tapauksessa, liike, puuttumalla itse sitoumuksia elokuvateatteri, jättäen minut 10-17 prosenttia maksuja.

Vain miten elokuva yritysKoska tavoitteet majors-massiivinen teho ja myös valmiuksia tahansa riippumaton edustaja että samaa mieltä heidän kanssaan siitä, että elokuva on vakava mahdollisuus tehdä valokuva. He promoteru valokuvan voimakkaasti. Markkinoinnin kampanja voisi maksaa lukuisia miljoonaa taalaa. Jos Studio tiedotteet merkittävä elokuva, hän on oikeutettu esteettinen mainonta ja markkinointi: intro juliste, juliste, merkki julisteita, muuttaa niitä omalla tavallaan on kielletty. Kun se tulee itsenäinen elokuva jakelija yleisesti voi valita parhaita tapoja tarjota kävijälle hankittu kuva. Ensinnäkin, on huomattava, että on olemassa ero välillä artikulointi ja viitaten. Ääntä tai ääni, kun kolme toimijoita laulamassa kulissien takana (kaksi miestä eri ääniä sekä yksi nainen). Se on tehty nopeasti, edullisia ja myös ilman ongelmia.

Viitaten kuin on kallis, monimutkainen, pitkällinen menettely, joka käyttää paljon tähtiä ja myös asiantuntijat. Itsenäinen elokuva, teatteri, markkinat, kuva on kopioitu, kun olet valinnut mahdollista liikkuvan kyky, julkistamisajankohta, maksanut sen ja sai tuotteita. Sitten maksat Työpaja jälkiäänitys, ja myös se palauttaa sinut valmis ääniraita. Valtava elokuva käynnistää, elokuva kopioidaan aina. Mutta jos olet ostanut maalauksen, joka päätyi ei niin kuin ennakoit, kuitenkin tarvitset vuoksi tehdä sitä ja säästää rahaa, nauha saattaa näkyä “bubrega”.