Palkata. Käynnistää elokuvan elokuvateatterissa

Ihannetapauksessa, toivon, on Amerikkalainen malli, kun liikkeet tulevat ulos kuusi kuukautta sen jälkeen, kun lavastettu vuokra-video, ja vuoden tai kuusi kuukautta tai televisiossa. Suurempi elokuva, enää se järkevää “tehdä sen läpi”. Kuitenkin maassamme on mahdotonta, koska piratismi. Tässä masentava skenaario, valmistajat menevät myönnytys. Yritämme nyt ottaa taloudellisia toimia käsitellä merirosvot. Vielä häiritsee ja myös pahentaa passiivinen asetus valtion. Kuitenkin, tämä on asia, jossa vain valtio voi tehdä jotain vakavasti muuttaa.

Prosessi vapauttaa elokuva yksityiskohtaiset

Voit olla naiiveja sekä, kuten odotettua, ei vapauta kuvan DVD, kun se ei saa näyttää. Mutta kun ensimmäinen päällekkäisiä – kaikki maali olet itse ottanut. Käsitellä tätä vaikeaa. Meidän lainvalvontaviranomaisten eivät välitä, jotka koskevat ongelma on piratismi.

Prosessi vapauttaa elokuva yksityiskohtaisetNiin, joku maksaa. Kun sanoin lehdestä, että palkkaamme on ajaa rosvot, aloin saada vaaroja. Menin tilassa, vaikka olen lähettänyt lakiehdotuksen toimitusjohtaja vuokra 5 tuhatta dollaria vietetty laillista kasvua. Ei saatu mitään. Tietenkin, ahdistusta kukaan odottaa julkaisun kanssa valokuvia DVD.

Se ei ollut mitään tekemistä piratismin kanssa. Jos elokuva julkaistiin elokuva, mitä voit tehdä, viikossa se on varmasti saada DVD. Vähemmän monimutkaista ja tehdä kaiken helpommaksi. Se on vain pyrkimys saada etukäteen merirosvot. Kaksi kolmasosaa yhdysvaltain kerätä ei-sertifioitu-lehden. Tämä pitäisi käsitellä, mutta ilman liittovaltion apua ei voita. Luonnollisesti, ensinnäkin, se on tulos kieltämistä autojen ja kuorma. Mutta syynä on se, että tuottajat tekevät usein julkisten varojen käyttöä, ja myös he eivät välitä, jotka koskevat korvausta. Valtion apua ei ehdota korvaus.

Tämä on suunnitelma toimittajat

Valmistajat eivät ole kauhuissaan, jotta käynnistää sen sallivat DVD-aikana leffa, näin ollen osoittaa, että valtaa heidän markkinointikampanja riittää pitämään korko elokuvissakävijät. Sekä samalla, he ottivat markkinat. Kuitenkin tämä ei ole normaali käytäntö, koska se on räätälöity hanke. Maailmanlaajuisesti elokuvia tulla ulos markkinoilta vähintään 6 kuukautta.

Tämä on suunnitelma toimittajatSe on inertia aiemmin. Oli hetken täynnä ahdistusta, kun kaikki ymmärsivät, että laittomia kopioita tulla ulos juuri sinä päivänä, kun lähetti kuvan alueella. Silti tyyliin tarina kausi-merirosvot ovat laillistettu, samoin kuin ne alkavat koordinoida. Se on oikea. Toinen keino päättäjät ei. Se on tunnettu numerot: ohjaus markkinapaikka tarvitse sijoittaa koko vuosibudjetti valtion, joka ei ole läheskään tarpeeksi. Niin fiksuja yksilöitä alkoi olla “saumattu” merirosvoja.

Ilmestyi markkinoille ei vain tyyris pyörät kuva “72 metriä” (kannustimet ja myös asioita), mutta viranomaisten ajaa täysin eri arvo, suorittaa kautta merirosvot. Se on päätyi kehittynyt taloudellisen innovaation. Siellä oli myös “Night watch”. “Goddess” väliin ensi-ilta ja käynnistää oli kaksi viikkoa-sekä ei liu ‘ u mikään merirosvot. Tietenkin, merirosvot ovat hermostuneita, he ovat rupia ja enemmän. Vielä ole itse löytäneet keinoja ratkaista heidän toimia niiden kanssa. Ihannetapauksessa välillä generalism ja TV-tulokset pitäisi olla vähintään 6 kuukautta. Vielä optimaalinen void välillä generalism ja myös DVD-julkaisu on epäselvä: on järkevää, että nämä ovat 2 eri yleisöille.

Mitä tuo tuloja movie studios

Tänään, 60 % tuloista animaatio studio maailmanlaajuisesti tuo DVD-markkinoilla. Sekä elokuva-teatteri on vain käyttänyt poistamiseksi voidetta ja alkuperäisen mainonta ja markkinointi elokuva. Sitä käytetään olla, että leffa varmasti julkaistaan DVD ei ole aiemmin kuin kuusi kuukautta sen jälkeen, kun paras.

Mitä tuo tuloja movie studios

Tänään se ei ole sääntelyä. Täällä on “Matrix 2” käynnistettiin erityisesti 4 kuukautta sen jälkeen, kun virallinen ensi-ilta. Lavastettu käynnistää nyt yksinkertaisesti joukossa markkinasegmenteillä. Se pysähtyi olevan elokuvan ensisijainen tapa asiakkaalle. “Yritys hirviöitä”, vuodessa (!) ensi-illan jälkeen aloitettiin DVD: n ensimmäisen päivän myynti keräsi kaksikymmentä miljoonaa suurempi kuin paras viikonloppu.

Todellisuus edelleen olla: ympäri maailmaa valmistajan tv-markkinoilla sekä DVD-markkinoilla on taloudellisesti paljon enemmän olennainen. On käynyt ilmi, että motion picture elokuva-teatteri on nykyään tapa edistäminen elokuvan DVD: llä ja myös muissa tiedotusvälineissä. Ja vielä, sekä merirosvot eivät saa lykätä DVD-julkaisu. Et usko, että elokuva on eräänlainen edistäminen DVD. Jos tämä ei ole tapahtunut in The U. S. A., miksi tämä tapahtuu? Silti on selvää, organisaation asetukset. Että ei DVD-tai asuinpaikka video clip paljon rahaa, että valmistajat eivät tuo liian iso valikoima piratismia.